KALIP,DİKİŞ VE EVDE TASARIMLAR İÇİN DOĞRU YERDESİNİZ:)

30 Ağustos 2014 Cumartesi

ORGANİK BAHÇEM VE SABAH KAHVALTIDA ONLARI YEME KEYFİ:)

İŞTE ORGANİK  BAHÇEM:İlk fidelerimi aldığımda nekadar mutlu oldum anlatamam.hiç bahçe ekmediğim için tabiki,kayınvalıdemden yardım aldım.saolsun domateslerimi ilk o dikti.şimdi esma sultan toplayıp yiyor.aslında hem zahmetli hem sabır işi bahçe bakımı..Ben daha önce balkondada yetiştirmiştim ama bukadar güzel olmuyor balkonda.bakımı için,2 gunde bır sulamak ve diplerinide kazmak gerekıyor.ama sonuç süper sonra çekilen herşeye değiyor.tadı,kokusu bir başka güzel.ve esma bayılıyor bahçeden domates toplamaya.bıraz kızardıklarını görsün anne oldu?anne oldu?diye durmadan soruyor.busabah baktım ve evet annecim oldu dedim:)
Buda sonradan öğrendim patlıcanmış,çiçek açtı şimdide gördüğünüz gibi sanırım 1 tane patlıcanım oluyor.yaaa ne güzel büyüdüğünü görmek bahçede aynı çocuğunuz gibi oluyor..
esma hm.kendi gibi organik domateslerini kahvaltıda yemek için toplarken:)offff hava çok sıcak annee..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder